Email немесе пароль қате

Email немесе пароль қате

Е-Өтініш жүйесіне логин мен парольді теріп кірерде «Email немесе пароль қате» деген хабарлама шыққан болса, Сіз логин мен парольды дұрыс тергеніңізге көз жеткізіңіз. (Көбінесе браузерде сақталған логин немесе пароль дұрыс болмауы мүмкін)

Егер бәрі дұрыс болса, өзіңіздің мекемеңізде немесе Сіздің мекемеңізден жоғары саналатын мекемедегі «Администратор ГО» деген рөлі бар адамға жүгініңіз. Ол кісі сброс пароля жасап береді.

Жалпы осындай проблемаларды Телерам бот саналған секундтарда шешіп береді. Ботта «Контролер» рөлі бар адам өз мекемесінің кез-келген адамының паролін және басқа да керекті мәліметтерін біле алады.

Пікір қалдыру

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған