Өтінішті басқа жүйеге жөнелту процесіндегі кездесетін негізгі проблемалық жайттар олар:
1. Жіберілетін өтініштің описание, раздел/категория және ключевые слова (кілт сөздер) аймақтары міндетті түрде орындаушы немесе тіркеуші атынан толтырылуы қажет. Өтінішті ашып, редактировать деген кнопка арқылы жасалынады.
2. Ключевые слова (кілт сөздер) ді автоматты түрде Сгенирировать теги по описанию деген кнопка арқылы құрастыруға болады.
3. Мекеменің МО коды (Мемлекеттік орган коды) дұрыстығын тексеру.
3.1 ОДО – дан МО кодын қарауды төменгі суретте көрсетілген. Кез-келген мекемедегі аккаунтан кіріп, Структура – Керек мекемені таңдап, ашып, ішіндегі ПОДРАЗДЕЛЕНИЕ – ДОП ИНФОРМАЦИЯ – Код ЦОЭД дегенді қарау керек.
3.2 Е-Өтініште МО кодын қарауды төменгі суретті көрсетілген. Екеуі, ОДО-дағы мен Е-Өтініштегі бірдей болуы керек.
4. Өтінішті жіберіп отырған мекеменің басшысы мен тіркеуші адамында УЦГО ЭЦП кілті болуы өте маңызды.
5. УЦГО ЭЦП кілттер дұрыс жұмыс істеу үшін, Cryptosocket бағдарламасы құрылғыда орналастырылып, жіберілген (запущена) болуы қажет. Ол Тумар CSP (Тумар конфигуратор) деген бағдарламамен бірге қойылады. Соңғы нұсқасын мына жерден жүктей аласыз.
6. Қолданылатын браузер бағдарламасы құрылғыда ескі болса, осы жерден оффлайн жаңа нұсқасын жүктей аласыз. Олар: Mozilla Firefox немесе Google Chrome.
Мәлімет үшін: Жоғарыдағы бизнес процесс арқылы Е-Өтініш АЖ-нен –> Бұлтты құжатайналым жүйесі (ОДО) , “Қадағалау” БАТЖ-не (ЕИАС “Қадағалау”) мен «Сотқа дейінгі тергеп-тексерулердің бірыңғай тізілімі» (ЕРДР) АЖ-не де жібере алады.
Телеграм бот арқылы басқа жүйеге жөнелту алдында өтінішті алдын ала тексеріп алу функциясы бар екенін хабарлаймыз. Өте ыңғайлы, қолданыңыздар!
Материал соңғы жаңартылған кез: 17:03 | 19.03.2024
Авторы: bot.urjar.kz
Түскен предложениені байқамай қайта өз мекемеге перенаправить етсе қате болып саналады ма?
Әрине қате болып саналады